NIEZBĘDNIK TEAMS
Filmy instruktażowe dla Rodziców i Uczniów
Microsoft Teams dla Rodzica - obsługa i podstawy krok po kroku.
Teams i Office 365 - poradnik od Pana Belfra dla ucznia i rodzica
Przewodnik po Office 365 i MS Teams dla UCZNIA i RODZICA
ODRABIANIE ZADAŃ DOMOWYCH - PORADNIK DLA UCZNIÓW I RODZICÓW
Instalacja aplikacji i logowanie w programie w wersji deskopowej
MS Teams na smartfonie / tablecie - Jak używać podczas zdalnej lekcji.
Jak pracować w TEAMS na smartfonie i tablecie.
Gdy z TEAMS korzysta więcej osób
CHROM

NAJCZĘSTSZE PROBLEMY
1. Problemy z logowaniem.
- wyczyść pamięć podręczną przeglądarki: EDGE i INTERNET EXPLORER, CHROM, OPERA, Mozilla FireFox
2. Długo ładująca się aplikacja, problem z zalogowaniem się (jeśli na komputerze pracuje się na dwóch różnych kontach TEAMS
Rozwiązanie jeśli na komputerze zainstalowany jest system Microsoft Windows
- Wyłączamy aplikację Teams, jeśli to konieczne w pasku zadań (prawy dolny róg ekranu) wybieramy ikonę Teams prawym przyciskiem myszy i wybieramy "zakończ".
- Uruchamiamy menedżer/eksplorator plików i w pasku adresu wpisujemy "%appdata%\Microsoft\Teams" (można skopiować),
sposób 2. otworzyć program "Uruchom" z Menu Start i tam też wpisać "%appdata%\Microsoft\Teams").
lub
3. Usuwamy zawartość katalogu Teams. (CTRL-A - zaznacz wszystko)
Rozwiązanie jeśli na komputerze zainstalowany jest system Apple macOS
- Wyłączamy aplikację Teams wybierając jej ikonę na pasku Dock prawym przyciskiem myszy i wybierając "zamknij".
- Uruchamiamy program "Finder" wybierając na pasku "Idź" -> "Idź do folderu" i wpisujemy tam "~/Library/Application Support/Microsoft"
- Usuwamy całą zawartość katalogu Teams.
- Uruchamiamy Teams ponownie. Możliwe, że będzie trzeba się ponownie zalogować.
4. Uruchamiamy Teams ponownie. Możliwe, że będzie trzeba się ponownie zalogować.