Szkoła Podstawowa nr 6
 im. Juliusza Słowackiego
 ul. Wawel 13
 41-200 Sosnowiec
  telefon/fax: 32 266 58 85
  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 Klasy VII i VIII Szkoły Podstawowej nr 6 
ul. Legionów 21
41-200 Sosnowiec
 telefon/fax: 32 266 52 78
  e-mail: sTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
facebook_page_plugin

NIEZBĘDNIK TEAMS

Kategoria: Szkoła Opublikowano: niedziela, 08 listopad 2020 Aneta Miodek

Filmy instruktażowe dla Rodziców i Uczniów

Microsoft Teams dla Rodzica - obsługa i podstawy krok po kroku.
Teams i Office 365 - poradnik od Pana Belfra dla ucznia i rodzica
Przewodnik po Office 365 i MS Teams dla UCZNIA i RODZICA
ODRABIANIE ZADAŃ DOMOWYCH - PORADNIK DLA UCZNIÓW I RODZICÓW
Instalacja aplikacji i logowanie w programie w wersji deskopowej
MS Teams na smartfonie / tablecie - Jak używać podczas zdalnej lekcji.
Jak pracować w TEAMS na smartfonie i tablecie.

 
Gdy z TEAMS korzysta więcej osób
 
 
CHROM
 
NAJCZĘSTSZE PROBLEMY
 
1. Problemy z logowaniem. 
 
- wyczyść pamięć podręczną przeglądarki: EDGE i INTERNET EXPLORER, CHROM, OPERA, Mozilla FireFox
 
2.  Długo ładująca się aplikacja, problem z zalogowaniem się (jeśli na komputerze pracuje się na dwóch różnych kontach  TEAMS


Rozwiązanie jeśli na komputerze zainstalowany jest system Microsoft Windows

  1. Wyłączamy aplikację Teams, jeśli to konieczne w pasku zadań (prawy dolny róg ekranu) wybieramy ikonę Teams prawym przyciskiem myszy i wybieramy "zakończ".
  2. Uruchamiamy menedżer/eksplorator plików i w pasku adresu wpisujemy "%appdata%\Microsoft\Teams" (można skopiować),
    sposób 2. otworzyć program "Uruchom" z Menu Start i tam też wpisać "%appdata%\Microsoft\Teams").

          lub  

        3. Usuwamy zawartość katalogu Teams. (CTRL-A - zaznacz wszystko)

 

Rozwiązanie jeśli na komputerze zainstalowany jest system Apple macOS

  1. Wyłączamy aplikację Teams wybierając jej ikonę na pasku Dock prawym przyciskiem myszy i wybierając "zamknij".
  2. Uruchamiamy program "Finder" wybierając na pasku "Idź" -> "Idź do folderu" i wpisujemy tam "~/Library/Application Support/Microsoft"
  3. Usuwamy całą zawartość katalogu Teams.
  4. Uruchamiamy Teams ponownie. Możliwe, że będzie trzeba się ponownie zalogować.

        4. Uruchamiamy Teams ponownie. Możliwe, że będzie trzeba się ponownie zalogować.

Odsłony: 962

Kampanie i programy